Koho hledají a po čem touží dnešní nezadaní ?

Předkládáme Vám výsledky průzkumu, který provedla Náhoda.

hledají nezadaní v náhodě vážné seznámení?

Ráda bych, aby právě touha po vážném seznámení byla tou hlavní motivací, k vyhledání Náhody. Spolupráce s klienty, kteří se vážně chtějí seznámit, je tím, čemu bych se chtěla věnovat především. Najít skutečný vztah se už s Náhodou podařilo více než stovce klientů. Mezi nimi i pár těch, kteří na vážné seznámení a život ve dvou už příliš nevěřili. Ale byli odhodlaní a nakonec to dokázali. Co skutečně chtějí klienti, kteří se rozhodli potkat se s Náhodou? Na to nám odpověděli v rámci našeho průzkumu.
Děkuji a velice mě těší, že klienti u mě kromě jiného hledají především opravdovou lásku, skutečný vztah a vážné seznámení.

jaký je klient Náhody?

kolik klientů se za 1 a 1/2 roku v Náhodě zaregistrovalo?
5000

jak vypadá typický klient Náhody?
aktivní, středně a dobře finančně situovaný VŠ či SŠ
nezadaný, hledající skutečného partnera a vážný vztah
žijící především v Praze a velkých městech
věkové kategorie
  • 25 až 45 – nezadaní - od vztahu očekávají rodinu a děti
  • 45 až 65 – nezadaní - děti již nechtějí, ale chtějí aktivní vztah
 

oblasti průzkumu

z 5000 zaregistrovaných je 1600 respondentů, kteří kompletně vyplnili dotazník ve svém profilu
osobní údaje a charakteristiky
fyzické charakteristiky
zájmy, volný čas, životní styl
  • ideální dovolená
  • volný čas
  • sport
  • knihy, filmy
zázemí
  • bydlení
  • příjem
  • kde bych chtěl bydlet v budoucnu
názory
  • postoje – věrnost, oddanost, zodpovědnost, sex ve vztahu, rozhodování v páru, výchova dětí
  • životní styl - kariéra, volný čas, pomoc druhým, rodina, děti, přátelé, zdravá strava, večírky, domácí mazlíček
  • návyky – dochvilnost, spolehlivost
  • zázemí - standard domácnosti, domov, pořádek doma, prostředí
ideální partner
  • věk, výška, vzdělání, děti
  • kouření, alkohol
  • důležité charakteristiky
motivy seznámení a očekávání od vztahu
  • očekávání od vztahu
  • děti do budoucna
  • co je pro mě zásadní
  • společné zájmy
test osobnosti

pozn.: u odpovědí, kde součet nedává 100 %, nejsou zohledněni klienti, kteří se k dané otázce rozhodli nevyjádřit nebo vyplnili minoritní odpovědi

práce

nejčastější profesí je manager 13 %, podnikatel 15 % a kancelářské práce 18 %

postoj k práci ženy muži
nejdřív práce, potom zábava 32%   38%
jsou důležitější věci na světě     31%         27%
je zdrojem financí 22% 22%
je to můj život 5% 5%
 
kolik hodin týdně pracuji
52 % singles svou práci nestaví na 1. místo. Uvědomují si, že právě práce by jim mohla komplikovat cestu k seznámení? Souvisí tento postoj také s vyšším vzděláním těchto klientů?

životní postoje

oddanost  ženy muži
vzájemná podpora je důležitá                                                 81%         66%
jsem tady pro tebe     6%         25%
partnerství je vztah 2 individualit 12% 8%
Muži cítí, že tu jsou pro své partnerky, jsou oddanější. Většina žen i mužů očekává od vztahu vzájemnou podporu.

zodpovědnost ženy muži
společná tíha se lépe nese 67%   58%
stáváš se zodpovědným za toho, koho k sobě připoutáš     16%         29%
každý zodpovídá jen sám za sebe 12% 8%
Ženy častěji chápou zodpovědnost jako společnou, muži se cítí být zodpovědní za ženy a vztah jako takový.
 

věrnost a sex

věrnost ženy muži
bokovka vztah většinou naruší                                                70%         69%
i mistr tesař se někdy utne                                                 12%         8%
co oči nevidí, to srdce nebolí     7%         5%
svoboda je nade vše 2% 3%
O svém vztahu k nevěře se více svěřují ženy. Muži nevěru méně často tolerují, chtějí se však více cítit svobodní. Ženy jsou častěji ochotné případný zálet partnera tolerovat kvůli zachování vztahu.

sex ženy muži
sex je kořením vztahu 47%   47%
bez dobrého sexu není dobrý vztah                                         46%         42%
čím více, tím lépe 2% 4%
není důležitý 2% 5%
95 % považuje sex za zásadní součást vztahu. 3 % respondentů (1x tolik mužů) by se dala nazvat náruživými - čím více sexu mají, tím lépe se cítí.
 

jakého partnera hledám?

důležité charakteristiky - klienti zadávali i více možností ženy muži
aktivního  76%   58%
společenského  70%   61%
dobrodružnou povahu                                         29%         37%
rodinný typ 59% 53%
domácí typ 7% 21%
Ženy – ač emancipované, hledají chlapy, o které by se mohly opřít, a to i finančně. Rády by s nimi trávily volný čas ve společnosti i dobrodružstvím.
Muži – se chtějí se svou partnerkou bavit a aktivně žít. Je pro ně rovněž důležité, aby žena měla jako jednu ze svých priorit rodinu.
 

10 nejdůležitějších motivů seznámení

(klienti zadávali i více možností) ženy muži
vážné seznámení  71%   81%
láska                                        62%         68%
společný život 52% 60%
společný volný čas 56% 42%
cestování 46%   31%
pobyt v přírodě  39%   35%
kultura  36%   24%
sport                                         30%         29%
vlastní děti 16% 24%
sex/flirt 7% 21%
Vážené seznámení, láska a společný život jsou hlavním důvodem, proč lidé využívají služeb Náhody. Vztah tu častěji hledají muži. A pánové by častěji chtěli ženu,se kterou založí rodinu.
Jen sex a flirt (a nic jiného) jako důvod seznámení zvolil pouze 1 muž a 1 žena.
 
alkohol
jak často požívám alkohol
tolerance alkoholu u partnera
kouření
kouřím?
tolerance kouření u partnera
Z cigarety si příležitostně potáhou muži i ženy ve stejném poměru. Pravidelně více muži. Dámy asi myslí na svou pleť. Chlapi to zase tak neřeší. Kouření jsou méně často ochotny tolerovat. Zdá se však, že to není rozhodujícím kritériem pro seznámení.
Toto konstatování je zcela v rozporu se zkušeností konzultantů, u nichž klienti častěji kouření netolerují a je pro ně rozhodujícím kriteriem pro seznamování.

po čem touží nezadaní?

tradiční hodnoty partnerského vztahu jednoznačně nevymřely!

nezadaní chtějí skutečného partnera, který je aktivní a se kterým funguje chemie. A navíc:
  • muži hledají ženskost, přitažlivost a toho, kdo vytvoří domov pro jeho rodinu, zároveň touží se stát galantními ochránci svých žen
  • ženy touží po vyšším charismatickém gentlemanovi se smyslem pro humor, o kterého by se mohly v životě opřít
  • muži i ženy berou svůj budoucí život vážně a tak i v dnešní době upřednostňují při hledání svého partnera osobní kontakt s konzultantem a možným partnerem před internetovou seznamkou
představy nezadaných a nalezení skutečného partnera jsou dvě rozdílné skutečnosti – osobní konzultace s klienty postupně spojují tyto dvě věci v jednu

nejlepší cesta k nalezení partnera vede přes osobní spokojenost nezadaných

 

po čem muži touží?

  • přitažlivost
  • ženskost
  • chemie
  • pozitivní přístup k životu
  • aktivní ženu se smyslem pro rodinu
  • abych ji mohl obejmout – drobnější než já, ale výška nerozhoduje
  • hledají opravdovou partnerku nikoliv ozdobu či pomoc v domácnosti
  • aby se na ni dalo koukat, ale nemusí být kráska (ne Barbie)
  • nechtějí dominantní ženu
  • štíhlost, nikoliv hubenost
  • VŠ muži nutně nevyžadují VŠ vzdělanou partnerku
 

po čem ženy touží?

  • smysl pro humor
  • pleš ani menší bříško nevadí, obezita ano
  • chtějí vyšší muže, než jsou samy a je to pro ně zásadní
  • přiměřené ekonomické zázemí (nemusí být vyloženě bohatý)
  • peníze a moc přidávají na sex-appealu – ženy jim více odpouštějí
  • charismatický gentleman, jehož mohu obdivovat
  • aktivní optimista se sportovním duchem
  • selský rozum nebo i chytrost
  • vyřešená vztahová minulost (především psychicky)
  • chemie
  • raději nekuřáka
  • VŠ ženy vyžadují VŠ vzdělaného muže nebo
  • SŠ – majitele firmy
 

 

Další články v této rubrice

 

Děkujeme

04.03.2014 Děkujeme za Váš kontakt Bude nám ctí Vás seznámit s naší komunitou. Následovat bude e-mailový seriál, který Vás provede a odpoví na Vaše otázky. Chceme, abyste věděli vše a mohli se potom rozhodnout, zda je tento typ dovolené pro Vás. Přejeme Vám prima den. :-) Přečíst celý článek »

Seznamte se s Náhodou !

Seznamte se s Náhodou !

11.03.2013 Představujeme Vám našeho nového partnera, který Vám má co nabídnout. Na vaší cestě ke spokojenému vztahu Vám může být v mnohém užitečný :-) Přečíst celý článek »

   
 
Jak bylo...v Rakousku v roce 2016
 
Jak bylo...na Šumavě v roce 2016
 
Jak bylo...na Kololodi v roce 2016
 
Jak bylo...na výletě Proti proudu Vrchlice v roce 2016
 
Jak bylo...v Třeboni v roce 2016
 
Jak bylo...o Velikonocích v roce 2016
 
Jak bylo... v Krušných horách x Krkonoších
 
Jak bylo...na silvestrovském pobytu u pralesa v roce 2015
 
Jak bylo ...na Rhodosu v roce 2015
 
Jak bylo...v Julkách v roce 2015
 
 

Jak bylo ...

Více fotografií z akcí

 

ckprimaparta@seznam.cz+420 602 688 620